Dzieci często decydują o rodzinnych zakupach
Co ważne, ich głos liczy się przy kupnie nie tylko gier czy ubrań, ale też w przypadku mebli czy przy wyborze miejsca wakacyjnego wyjazdu.
piotr mazurkiewicz
Każdy rodzic wie, że w momencie pojawienia się w rodzinie potomka życie zaczyna się kręcić wokół niego. Okazuje się, że dzieci wywierają coraz szerszy wpływ także na decyzje zakupowe.
Chodzi nie tylko o kupowanie produktów bezpośrednio dla nich, jak ubrania czy buty, choć w tych kategoriach odpowiadają za większość decyzji. – Skończyły się czasy kupowania ubrań dzieciom przez rodziców. Trzeba wszystko konsultować, inaczej nie będą i tak w tych rzeczach chodzić – mówi prezes jednej z marek odzieżowych.
Dzieci mają władzę
Co więcej, z badania Kids Power agencji IQS wynika, że dzieci w rodzinach...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta