Reklamacja wakacji nie zawsze u rezydenta
Sposób reklamacji wyjazdu może mieć wpływ na jej skuteczność. Katarzyna Wójcik
O tym, że przepisy o reklamacji imprezy turystycznej i uprawnienia rezydenta są niejasne, przekonali się turyści, którzy spędzali wakacje na jednej z greckich wysp. Byli niezadowoleni, bo hotel nie spełniał standardów pięciogwiazdkowego, sprzęt na sali fitness nie działał, plaża była brudna, a leżaki nad basenem zniszczone. Co więcej, przy hotelu unosił się zapach szamba. Turyści złożyli na ręce rezydenta reklamację z żądaniem rekompensaty. Impreza zakończyła się 17 czerwca, więc ich zdaniem odpowiedź powinni otrzymać do 17 lipca. Zgodnie z prawem, jeśli reklamacja została złożona w trakcie wyjazdu, to organizator musi pisemnie się do niej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta