Wirtualna Polska coraz bardziej stoi e-handlem
W tym roku jej przychody z e-handlu po raz pierwszy mają się zrównać z tymi z reklam. Grupa czeka też na pierwsze wpływy z rynku telewizyjnego.
Cat Wirtualna Polska Holding spodziewa się w tym roku wysokiego, jednocyfrowego wzrostu rynku reklamy internetowej. Zarząd liczy, że przychody reklamowe WPH będą rosły zgodnie z rynkiem. – Zakładamy też, że w tym roku nasze przychody z e-handlu po raz pierwszy zrównają się z tymi z reklam – podał Jacek Świderski, prezes i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta