Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Adwokaci chcą szerzej informować o tym, co robią

26 kwietnia 2017 | Prawo | Agata Łukaszewicz

Naczelna Rada Adwokacka pracuje nad zmianami w zasadach promocji. Budowanie wizerunku i zdobywanie klientów musi mieć jasne granice.

agata Łukaszewicz

Informacja o usługach adwokatów ma być szersza i bardziej dostępna, rozpowszechniana np. na portalach społecznościowych. W lipcu Naczelna Rada Adwokacka zajmie się zmianą przepisów o promocji usług prawnych.

– Głównie ze względu na młodych, wkraczających na trudny rynek usług prawnych adwokatów powinniśmy zwiększyć szanse na zaprezentowanie swoich specjalności – mówi Jacek Trela, prezes Naczelnej Rady Adwokackiej. Adwokaci w większości popierają te zmiany.

Natarczywie, czyli jak?

Dziś w kodeksie etyki adwokackiej wyraźnie zapisano zakaz korzystania przez adwokata z reklamy i pozyskiwania klientów w sposób sprzeczny z godnością zawodu.

– NRA myśli jednak o tym, by część przepisów dotyczących kwestii technicznych związanych z reklamą...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10735

Wydanie: 10735

Spis treści
Zamów abonament