Adwokaci chcą szerzej informować o tym, co robią
Naczelna Rada Adwokacka pracuje nad zmianami w zasadach promocji. Budowanie wizerunku i zdobywanie klientów musi mieć jasne granice.
agata Łukaszewicz
Informacja o usługach adwokatów ma być szersza i bardziej dostępna, rozpowszechniana np. na portalach społecznościowych. W lipcu Naczelna Rada Adwokacka zajmie się zmianą przepisów o promocji usług prawnych.
– Głównie ze względu na młodych, wkraczających na trudny rynek usług prawnych adwokatów powinniśmy zwiększyć szanse na zaprezentowanie swoich specjalności – mówi Jacek Trela, prezes Naczelnej Rady Adwokackiej. Adwokaci w większości popierają te zmiany.
Natarczywie, czyli jak?
Dziś w kodeksie etyki adwokackiej wyraźnie zapisano zakaz korzystania przez adwokata z reklamy i pozyskiwania klientów w sposób sprzeczny z godnością zawodu.
– NRA myśli jednak o tym, by część przepisów dotyczących kwestii technicznych związanych z reklamą...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta