Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polecenie pełnomocnika skuteczniejsze od reklamy

15 maja 2017 | Prawo

Zasady promocji prawników w sieci nie są jasne. Wielu z niej rezygnuje.

Szymon Cydzik

Naczelna Rada Adwokacka pracuje nad zmianą przepisów o promowaniu usług adwokatów. Informacja o nich ma być szersza i bardziej dostępna, rozpowszechniana też np. na portalach społecznościowych. Tradycyjna reklama w tej branży nie jest skuteczna. Za to w internecie tak, ale są z nią problemy.

Internet pomoże

– Od dawna środowisko adwokackie nawołuje do zliberalizowania przepisów o reklamie – mówi mecenas Maciej Ślusarek z Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie. – Ale po głębszym zastanowieniu nikt nie oczekuje wprowadzenia możliwości reklamowania. Uważam zresztą, że reklama w tym zawodzie nigdy nie będzie skuteczna.

Na dowód przytacza historię reklamy w prasie jednej z firm prawniczych.

– Pojawiły się raz i drugi i już nigdy więcej. Klienci...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10749

Wydanie: 10749

Spis treści
Zamów abonament