Polecenie pełnomocnika skuteczniejsze od reklamy
Zasady promocji prawników w sieci nie są jasne. Wielu z niej rezygnuje.
Szymon Cydzik
Naczelna Rada Adwokacka pracuje nad zmianą przepisów o promowaniu usług adwokatów. Informacja o nich ma być szersza i bardziej dostępna, rozpowszechniana też np. na portalach społecznościowych. Tradycyjna reklama w tej branży nie jest skuteczna. Za to w internecie tak, ale są z nią problemy.
Internet pomoże
– Od dawna środowisko adwokackie nawołuje do zliberalizowania przepisów o reklamie – mówi mecenas Maciej Ślusarek z Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie. – Ale po głębszym zastanowieniu nikt nie oczekuje wprowadzenia możliwości reklamowania. Uważam zresztą, że reklama w tym zawodzie nigdy nie będzie skuteczna.
Na dowód przytacza historię reklamy w prasie jednej z firm prawniczych.
– Pojawiły się raz i drugi i już nigdy więcej. Klienci...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta