Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Miliony kochają Magdę Gessler

10 czerwca 2017 | Plus Minus | Magdalena Lemańska
Magda Gessler popularność osiągnęła, oceniając restauratorów, by potem przejść do recenzowania kucharzy. Na zdjęciu podczas castingu do czwartej edycji programu „MasterChef”.
źródło: TVN/FOKUSMEDIA.COM.PL/NEWSPIX.PL
Magda Gessler popularność osiągnęła, oceniając restauratorów, by potem przejść do recenzowania kucharzy. Na zdjęciu podczas castingu do czwartej edycji programu „MasterChef”.
Moda na gotujących prezenterów przyszła do Polski z Zachodu  wraz z takimi postaciami jak Anthony Bourdai.
źródło: NC+
Moda na gotujących prezenterów przyszła do Polski z Zachodu wraz z takimi postaciami jak Anthony Bourdai.
Jamie Olivier zmienił sposób myślenia  o gotowaniu nie tylko w Wielkiej Brytanii.
źródło: NC+
Jamie Olivier zmienił sposób myślenia o gotowaniu nie tylko w Wielkiej Brytanii.

Programy o gotowaniu zrewolucjonizował Jamie Olivier i jego pierwszy program „Naked Chef". Dziś majątek gotującego „chłopca z sąsiedztwa" media wyceniają na ok. 400 mln dol. W zestawieniu najbogatszych kucharzy świata Brytyjczyk przegrywa jednak z takimi kolegami z branży telewizyjnej, jak Gordon Ramsay z programu „Hell's Kitchen" czy japoński szef kuchni Alan Wong.

Ta karta wygląda jak akt zgonu" – to jeden z łagodniejszych cytatów z programu „Kuchenne rewolucje" prowadzonego przez Magdę Gessler. Celebrytka burzy mit, że Polacy wyjątkowo nie lubią, gdy ktoś nieustannie wszystko krytykuje. Gessler polscy widzowie kochają. Eksperci mediowego rynku uznają ją za kurę znoszącą złote jaja. Charakterna restauratorka i jej flagowy program w minionym roku przyciągnęły do TVN 162,7 mln zł (bez uwzględnienia rabatów udzielanych przez stacje reklamodawcom), aż o 30 proc. więcej niż rok wcześniej. Ponownie to najlepszy wynik wśród wszystkich pokazywanych w Polsce programów celebryckich.

W maju tego roku średnia widownia „Kuchennych rewolucji" zbliżyła się do 2,8 mln widzów, a program nadawany jest już od sześciu lat. Wpływy z reklam rosną nie tylko dlatego, że Gessler ma stałą grupę fanów, którzy daliby się za nią, nomen omen, pokroić. TVN coraz bardziej szpikuje program reklamami i w ten sposób zwiększa jego wpływy. W 2015 r. w czasie emisji show telewizja wyemitowała niecałe 2,4 tys. przerw reklamowych i ok. 12 tys. spotów reklamowych, a rok później – już prawie 4 tys. przerw i aż 19 tys. reklam. Tym samym program Magdy Gessler przebił pokazywane od wielu lat hity, jak „Jaka to melodia" czy „Taniec z gwiazdami".

Gwiazdy wyciągnięte z kuchni

Właściciele kanałów...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10772

Wydanie: 10772

Zamów abonament