Ostatni rok nie był dla banku najlepszy
Już nie tylko aplikacje i bankowość internetowa. Rywalizacja dotyczy także badania emocji, robotów, sieci neuronowych i wirtualnej rzeczywistości. Maciej Rudke
Banki coraz śmielej wykorzystują najnowsze technologie na nietypowe sposoby. Próbują badać nasze emocje, odważniej stosują biometrię, wprowadzają inteligentne roboty i przenoszą w wirtualną rzeczywistość.
Różne podejście
Alior w 30 placówkach testuje specjalne lustra. – Pilotażowy program „Wyszukane przez Alior Bank" to całkowicie nowa usługa na polskim rynku, w ramach której osoby odwiedzające placówkę mają możliwość skorzystania z wyjątkowych ofert produktów niebankowych – mówi Julian Krzyżanowski, rzecznik Aliora.
Lustra dotykowe proponują klientowi produkty, które nie są powszechnie dostępne w sprzedaży. Klient wybiera interesującą go rzecz, a bank pomoże w jej sfinansowaniu.
Lustra te mają rozpoznawać wiek i płeć klienta, ale również przeprowadzić analizę jego emocji. Dzięki wykorzystaniu samouczących się sieci neuronowych mają w przyszłości wyświetlać klientom spersonalizowaną ofertę.
Handlowe podejście zastosował też Millennium, który uruchomił cyfrową platformę Goodie,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta