Rzeczpospolita TV: Misiak: Rekomendacje dzięki zaufaniu
Ponad 60 proc. naszych decyzji zakupowych ma związek z rekomendacjami. Jest to bardzo silne narzędzie – mówił Tomasz Misiak, dyrektor departamentu marketingu bankowości detalicznej w Banku Millennium, gość programu Marcina Piaseckiego. Przyznał, że usługi bankowe w inny sposób są wybierane przez klientów. – Podstawą jest tutaj budowanie zaufania, które trwa latami i oparte jest na jakości i właściwym podejściu do klientów – tłumaczył. Zaznaczył, że ci, którzy zdobędą zaufanie banków, mają szansę stać się ich ambasadorami. – Zbudowaliśmy program oparty na rozwiązaniach win-win. Mamy program „Lubię to polecam", gdzie klient za rekomendację usługi otrzymuje różne nagrody. Nagrody mają szansę zdobyć również klienci, którzy wchodzą do programu jako osoby polecone – tłumaczył. ©℗—gba