Najlepsi specjaliści w jednej, medycznej aplikacji
Polski serwis zdobył w czerwcu 15 mln euro od inwestorów po to, by umawiać pacjentów z lekarzami w 25 krajach świata. A to dopiero początek ekspansji. Aleksandra Ptak
Gdy ktoś pochodzi z jednego miasta, mieszka w drugim, a wakacje spędza w trzecim, znalezienie dobrego lekarza w każdej z tych miejscowości nie jest sprawą najłatwiejszą. Życie ponad dwustu tysięcy pacjentów miesięcznie na całym świecie ułatwia polski serwis internetowy ZnanyLekarz, rozwijany w Warszawie.
Mariusz Gralewski, gdy stworzył Goldenline, miał zaledwie 21 lat. Ten serwis pełnił funkcję platformy komunikacyjnej, zanim nad Wisłę weszły social media z Doliny Krzemowej. – Część społecznościowa została zabrana przez Facebooka, ale druga, rekrutacyjna, działa coraz lepiej, headhunterzy wolą sami szukać pracowników, niż czekać, aż ktoś odpowie na ogłoszenie – mówi „Rzeczpospolitej". Agora stopniowo wykupiła 89 proc. akcji za 20 mln zł.
Znaleźć niszę
Mariusz Gralewski korzysta z tych doświadczeń przy rozwijaniu ZnanegoLekarza, łatwiej zdobywa też zaufanie funduszy inwestycyjnych. – Każdy inwestor, gdy przychodzi do niego startup, chce oszacować, na ile założyciel tej firmy jest w stanie zrealizować to, co obiecuje – tłumaczy. – Ja nie musiałem tego udowadniać dzięki temu, że wcześniej zrobiłem Goldenline.
Potrzebę portalu dla lekarzy odkrył, gdy próbował umówić wizytę u renomowanego specjalisty. Szukał takiego, do którego chodzi wielu pacjentów, uznając to...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta