Firmy uczą się skutecznej promocji za granicą
marketing | Polskich przedsiębiorstw nie stać na duże kampanie reklamowe w świecie, lecz nie brakuje im pomysłów na promocję swoich marek.
Anita Błaszczak
6 września sieć odzieżowa Reserved otworzy swój flagowy salon w Londynie. Jej właściciel, giełdowa spółka LPP, na lokalizację sklepu wybrała Oxford Street – kosztowną, ale prestiżową i popularną ulicę, przez którą przewija się 250 mln potencjalnych klientów rocznie. Szefowie LPP nie kryją, że wybór Oxford Street ma służyć głównie budowaniu świadomości i prestiżu marki Reserved na Wyspach. Podobnie jak robi to od maja br. jej flagowy sklep na berlińskiej Tauentzienstraße.
Sieć firmowych salonów otwieranych w dobrze dobranych lokalizacjach to jeden z najlepszych sposobów promocji marki – zarówno w kraju, jak i za granicą. W tym drugim przypadku pionierem był potentat rynku kosmetyków kolorowych, spółka Inglot. Już na starcie międzynarodowej ekspansji w 2006 r. postawiła na rozwój firmowych sklepów, których poza Polską ma już ponad 600. Jak podkreśla prezes Zbigniew Inglot, spójny wygląd firmowych salonów, a także starannie dobierane ich lokalizacje są istotnym elementem działań...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta