Reklama pojedzie po bandzie
Krzysztof Adam Kowalczyk
Wbrew temu, co oficjalnie mówią specjaliści od marketingu, możemy się spodziewać więcej tak kontrowersyjnych akcji jak reklama Tigera ze środkowym palcem i napisem „1 sierpnia, dzień pamięci. Chrzanić to, co było, ważne to, co będzie!". W świecie, w którym przebicie się z przekazem reklamowym jest trudne i kosztowne, szarganie świętości się opłaci. Niestety.
Z pierwszych danych cytowanych przez Wirtualne Media wynika, że po skandalu, jaki wybuchł trzy tygodnie temu i doprowadził do kryzysu wizerunkowego produkującej Tigera firmy Maspex, sprzedaż tego napoju...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta