Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Oko na gospodarkę

14 września 2017 | Druga strona
Internet zdetronizuje w tym roku telewizję, stając się największym medium reklamowym na świecie – prognozuje agencja Zenith. Jednak na polskim rynku reklamowym niezmiennie będzie jeszcze królować telewizja. Wartość rynku wzrośnie  w tym roku o 2,1 proc. i wyniesie 7,06 mld zł. W przyszłym roku  w Polsce udział reklamy internetowej przekroczy dopiero  30 proc. i na razie, pomimo ledwie śladowego wzrostu reklamy telewizyjnej, nie przegoni jej udziału w reklamowym torcie.
źródło: Rzeczpospolita
Internet zdetronizuje w tym roku telewizję, stając się największym medium reklamowym na świecie – prognozuje agencja Zenith. Jednak na polskim rynku reklamowym niezmiennie będzie jeszcze królować telewizja. Wartość rynku wzrośnie w tym roku o 2,1 proc. i wyniesie 7,06 mld zł. W przyszłym roku w Polsce udział reklamy internetowej przekroczy dopiero 30 proc. i na razie, pomimo ledwie śladowego wzrostu reklamy telewizyjnej, nie przegoni jej udziału w reklamowym torcie.

Wydanie: 10852

Wydanie: 10852

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament