Właściciel Reserved zrezygnuje z outletów
Handel | W przyszłym roku LPP chce zainwestować 430 mln zł, o 5 proc. więcej niż w tym roku. Nie będzie już rozwijać specjalnych sklepów wyprzedażowych. Urszula Zielińska
LPP, właściciel takich marek odzieżowych jak Reserved, Cropp czy Mohito, zamknął w tym roku trzy outlety z 36 i zrezygnował z inwestycji w metraż tego typu sklepów. W 2018 r. ich łączna powierzchnia ma spaść o 13 proc. do 11 tys. metrów kwadratowych. – W ciągu pięciu, sześciu lat zamierzamy wycofać się z tego typu działalności – powiedział wiceprezes Przemysław Lutkiewicz.
Nowy model biznesu
LPP uznało, że ten format sklepów nie pasuje do głównego biznesu grupy.
Konkurenci komentują, że być może w ten sposób LPP czerpie z doświadczeń...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta