Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kampanie pod znakiem zapytania

26 czerwca 2018 | Druga strona | Bogusław Chrabota

Blamaż polskich piłkarzy na rosyjskim mundialu zostawia wiele ofiar. Największe straty ponosi oczywiście duma narodowa, ale nie można zapomnieć o firmach, które zainwestowały grube miliony w promocję swojego wizerunku z udziałem tzw. Orłów Nawałki (sic!). Pal sześć setki tysięcy złotych wydane na spoty reklamowe, przynajmniej mogli wyżyć się kreatywni i zarobić producenci filmowi.

O czystym zysku mogą też mówić telewizje i portale, bo miliony spłynęły do kasy dzięki czystej naiwności marketingowców. A ci, jak wiadomo, zawsze kroczą po linii najmniejszego oporu. Najgorzej mają jednak dziś wielcy prezesi tych wszystkich Blachotrapezów, Biedronek, Żabek, Lotosów, Orlenów i browarów Warka (lista jest dużo dłuższa), którzy zaufali Lewandowskiemu, Grosickiemu, Glikowi i wydali na nich kosmiczne pieniądze. O ich odpowiedzialność korporacyjną się nie lękam, radom nadzorczym zawsze...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11086

Wydanie: 11086

Spis treści

Monitor wolniej przedsiębiorczości

Zamów abonament