Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polacy, nic się nie stało

26 czerwca 2018 | Ekonomia
Vistula  z klęski piłkarzy ma wyciągnąć wnioski na przyszłość
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Fotorzepa
Vistula z klęski piłkarzy ma wyciągnąć wnioski na przyszłość

sport | Firmy podejmujące w kampaniach współpracę ze znanymi sportowcami biorą pod uwagę możliwość ich porażki. Dlatego nie odwracają się dziś od piłkarzy. Urszula Zielińska adam woźniak

Czy wartość reklamowa piłkarzy po klęsce może spaść? – W przypadku pojedynczych graczy w dużej mierze zależy to od tego, jak często dane nazwisko będzie się pojawiało w kontekście porażki – uważa Rafał Czechowski, szef agencji Imago PR. Przedstawiciele agencji PR podkreślają jednak, że w przypadku kampanii z udziałem sportowców firmy realizują długoterminowe cele wizerunkowe. Umowy trwają minimum dwa lata, a zwykle są dłuższe. A to, co marki mówią i jak się zachowują nie tylko w chwili zwycięstwa, ale też porażki, może wręcz wzmocnić efekt długoterminowych działań promocyjnych.

Zdaniem Radka Dudka, dyrektora generalnego agencji mediowej Spark Foundry, umiejętne wykorzystanie sytuacji kryzysowej może zadziałać na korzyść reklamodawcy. – Podejmując decyzję o współpracy ze sportowcami, firmy muszą brać pod uwagę ewentualność porażki. W przeciwnym wypadku byłby to hazard, a ten nie zawsze kończy się happy endem – mówi Dudek.

Dlatego fatalne wyniki reprezentacji na mundialu nie wpłyną na najbliższe działania reklamowe marki Tyskie. – Marka będzie realizować założony przez siebie plan działań promocyjnych opartych na wspieraniu pozytywnych emocji związanych z kibicowaniem – zapowiada Joanna Kwiatkowska, kierownik ds. komunikacji w Kompanii Piwowarskiej....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11086

Wydanie: 11086

Spis treści

Monitor wolniej przedsiębiorczości

Zamów abonament