Biznes nadal gra kadrą
mundial | Mimo fatalnej postawy naszych piłkarzy kampanie marketingowe z ich udziałem będą trwały. urszula zielińska Adam woźniak
W sklepie Empiku można już kupić replikę piłki mistrzostw świata z przeszło 30-procentową zniżką. Staniały reprezentacyjne koszulki, za grosze oferowane są biało-czerwone szaliki. Blamaż polskiej reprezentacji na rosyjskim mundialu dramatycznie obniżył popyt na piłkarskie gadżety.
Jednak reklamodawcy wcale nie zamierzają rezygnować z wizerunków piłkarzy ani ograniczać nawiązujących do nich akcji reklamowych. – Związanie się w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta