Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie będziemy się tłumaczyć z tego, jak jesteśmy ubrane

22 grudnia 2018 | Plus Minus | Jacek Cieślak
Kasia Smutniak  Urodzona w Pile aktorka i modelka, na stałe mieszka we Włoszech, gdzie pięciokrotnie uhonorowano ją Nostro d’argento,  Nagrodą Stowarzyszenia Włoskich Krytyków Filmowych. W Polsce zadebiutowała  w „Hakerze” Janusza Zaorskiego (2002).  Sławę przyniosły jej „Pozdrowienia z Paryża” (2010) z udziałem Johna Travolty, „Zapnijcie pasy” (2014), „Dobrze się kłamie w miłym towarzystwie” (2016). Jest ambasadorką dyktatora mody Giorgia Armaniego.  Jej najnowsza rola to Kira w filmie „Oni”  Paola Sorrentino (na zdjęciu).
źródło: Gianni Fiorito
Kasia Smutniak Urodzona w Pile aktorka i modelka, na stałe mieszka we Włoszech, gdzie pięciokrotnie uhonorowano ją Nostro d’argento, Nagrodą Stowarzyszenia Włoskich Krytyków Filmowych. W Polsce zadebiutowała w „Hakerze” Janusza Zaorskiego (2002). Sławę przyniosły jej „Pozdrowienia z Paryża” (2010) z udziałem Johna Travolty, „Zapnijcie pasy” (2014), „Dobrze się kłamie w miłym towarzystwie” (2016). Jest ambasadorką dyktatora mody Giorgia Armaniego. Jej najnowsza rola to Kira w filmie „Oni” Paola Sorrentino (na zdjęciu).

Polska gwiazda światowego kina Kasia Smutniak mówi Jackowi Cieślakowi o grze w nowym filmie Paola Sorrentino „Oni", walce o prawa kobiet, 
kulisach „Dobrze się kłamie w miłym towarzystwie", pracy z Krystyną Jandą w przyszłorocznej premierze „Słodki koniec" 
oraz z Robertem Downeyem juniorem przy opowieści o doktorze Dolittle'u.

Plus Minus: W najnowszym filmie Paola Sorrentino, światowej sławy włoskiego reżysera, autora „Młodości", „Wielkiego piękna" i „Młodego papieża", gra pani Kirę, luksusową stręczycielkę pracującą dla premiera Silvia Berlusconiego. Co pani czuła i myślała, gdy dowiedziała się o seksaferze „bunga bunga", czyli podejrzanych przyjęciach Berlusconiego z udziałem młodych kobiet, w tym niepełnoletnich, które są jednym z tematów filmu?

Kasia Smutniak: Naprawdę nie wiem, czy można mówić o aferze. Przecież chodzi o 20 lat okropnego procederu, a to jest czas, kiedy dojrzewa i nasiąka zgniłym klimatem społecznym jedna generacja. Tak się składa, że ten okres przypadł na mój pobyt we Włoszech. Wiele złych rzeczy się wtedy wydarzyło, a klimat do tego tworzyła właśnie osoba zajmująca najwyższe miejsce na świeczniku: najważniejsza w kraju. Dlatego afer było tak dużo, a nie tylko jedna. Może to spowodowało, że zamiast wywoływać reakcje, przechodziły właściwie bez echa. Mówiło się o nich otwarcie, w zasadzie bez większego wrażenia i nikt już nie mówił, że to skandal, bo również to pojęcie zatraciło swoją ostrość, gdy było tyle skandali. Przecież przez 20 lat, o których mówię, ciągle wychodziły na jaw nowe skandaliczne fakty, w co trudno uwierzyć z innej perspektywy niż włoska. Kiedy ogląda się film, można odnieść wrażenie, że jest...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11238

Wydanie: 11238

Zamów abonament