Młode pokolenia chcą pracy na nowych zasadach
Nowe technologie to dla pokolenia 20- i 30-latków nie tylko naturalny element ich codziennego życia, ale również liczący się motywator do pracy. ANita Błaszczak
Mniej więcej co piąty młody człowiek w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej w ubiegłorocznym badaniu firmy Deloitte wskazał wśród czynników motywujących go do pracy i wpływających na decyzje o wyborze pracodawcy możliwość korzystania z nowych technologii. Jak wynika z badania, w ciągu ostatnich lat w Polsce znaczenie tego czynnika wzrosło – szczególnie wśród tych z tzw. Igreków, którzy mają dłuższe doświadczenie zawodowe.
W ciągu trzech ostatnich lat udział tych, dla których w pracy ważne jest korzystanie z nowoczesnych urządzeń, narzędzi i rozwiązań technologicznych, wzrósł z 14 do 20 proc. Chociaż wśród osób, dla których liczy się używanie nowych technologii, przeważają mężczyźni (61 proc.), całkiem spory jest również udział kobiet. – To oznacza, że firmy, które nie wprowadzają nowoczesnych rozwiązań, mogą być postrzegane przez...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta