Coraz trudniej rozliczyć w kosztach akcje marketingowe
Fiskus neguje firmowe wydatki na pikniki, szkolenia i wyjazdy z klientami. Sądy przyznają mu rację. przemysław wojtasik
Odwieczne spory o rozliczanie wydatków na promocję firmy coraz częściej kończą się przegraną przedsiębiorców. Pokazują to dwa ostatnie wyroki wojewódzkich sądów administracyjnych, pierwszy w sprawie pikniku zdrowotnego, drugi szkolenia i wyjazdu z klientami do muzeum.
– Przedsiębiorcy od lat mają problemy z rozliczaniem wydatków na różnego rodzaju imprezy i akcje marketingowe. Urzędnicy doszukują się w nich budowania wizerunku firmy, a to jest wyłączona z podatkowych kosztów reprezentacja. A sądy coraz częściej stają po stronie fiskusa – mówi Beata Hudziak, doradca podatkowy, partner zarządzający w kancelarii 8Tax.
Selekcja gości
Przekonała się o tym spółka, która wdrożyła program propagowania zdrowego stylu życia. Promuje aktywność fizyczną, dietetyczne odżywianie, walkę z nałogami. Organizuje pikniki „Żyj zdrowo". Oprócz pracowników i ich rodzin zaprasza inne osoby, m.in. ze...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta