Cyfryzacja nie stanowi już źródła przewagi konkurencyjnej
Przełomem będzie połączenie personalizacji oferty oraz jej dostępności tu i teraz – mówi Jacek Borek, dyrektor zarządzający Accenture Technology w Polsce. Paweł Rożyński
Według raportu Accenture „Technology Vision" wkraczamy w erę postcyfrową, a cyfryzacja już nie wystarczy firmie do odniesienia sukcesu.
Cyfryzacja staje się coraz bardziej powszechna, jak prąd w gniazdku. Nie stanowi już źródła przewagi konkurencyjnej, lecz jest platformą do tworzenia kolejnych rozwiązań.
Więc czym się wyróżnić?
Według naszego raportu przełomem będzie połączenie personalizacji oferty oraz jej dostępności tu i teraz. Bardzo dobrym przykładem jest SpeedFactory, projekt firm Adidas i Siemens. Jego celem jest zaoferowanie każdemu klientowi indywidualnie dobranych i wyprodukowanych butów biegowych, dostarczonych docelowo w zaledwie kilka godzin.
Jak powstał raport?
Najpierw grono ok. 100...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta