W Polsce Francuzi stawiają na produkcję furgonetek
Budowa samochodów dostawczych w Gliwicach zabezpieczy przyszłość fabryki na co najmniej dziesięć lat. Według niemieckich mediów PSA może zrezygnować z produkcji astry w Gliwicach i przenieść ją za dwa lata do Ruesselsheim. adam woźniak
Nowy właściciel Opla – francuski koncern PSA- podejmuje już drugą decyzję wpływającą na polski przemysł motoryzacyjny. W marcu ub. roku ogłosił plany produkcji w Tychach silników, a zmodernizowana fabryka ruszyła w styczniu tego roku. Uruchomienie nowego rodzaju produkcji w Gliwicach ma jednak większe znaczenie: z jednej strony buduje pozycję Polski jako producenta samochodów dostawczych, z drugiej zabezpiecza przyszłość zakładu i tworzy szanse dla nowych kooperantów.
Wyróżniają się
Gliwice są bardzo dobrze oceniane przez Francuzów. Według prezesa PSA Carlosa Tavaresa od momentu przejęcia Opla w zakładzie dokonał się bardzo duży postęp. – Mamy w Gliwicach pełne...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta