W weekend nie zawsze odblokujesz konto
Błąd przy logowaniu czy podejrzana transakcja może spowodować blokadę konta internetowego. Jej cofnięcie może być dla klienta trudne, zwłaszcza w weekend.
Sprawę utrudnić może fakt, że niektóre banki pozwalają to robić jedynie przez infolinię, a na nią czasem trudno się dodzwonić.
Pani Anna, klientka Credit Agricole, pomyliła hasło do konta internetowego. – Zostało zablokowane. Zdarzają się takie sytuacje – opowiada czytelniczka. Miała pecha, do blokady doszło w piątkowy wieczór. I tu zaczęły się schody. Próbowała skontaktować się z bankiem przez CA24, czyli jego infolinię. I mimo, że „wisiała" po 30 minut na telefonie, przez cały weekend nie udało jej się dodzwonić do konsultanta. – Nikt po prostu nie odbierał – opowiada pani Anna.
Marta Królikiewicz, kierownik ds. obsługi specjalizowanej w Credit...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta