Pandemia napędem cyfrowej gospodarki
Zmiany wymuszone paniką związaną z koronawirusem, a także powszechną izolacją czy zdalną pracą, wpłynęły na media. Wydawcy prasowi, z powodu np. ograniczonych możliwości dystrybucji wydań papierowych, z dnia na dzień musieli skoncentrować swoje działania na e-commerce. Materiał powstał we współpracy z e-Kiosk SA
Ostatnie miesiące uzmysłowiły firmom z wielu branż, że cyfrowe technologie to nie fanaberia, lecz niezbędny element biznesu, stanowiący nie tylko o przewagach konkurencyjnych, ale nawet o możliwości przetrwania w trudnych czasach. Sposób funkcjonowania wielu ludzi i przedsiębiorstw w wyniku epidemii zmienił się tak mocno, że bez wzmożonych działań związanych z digitalizacją trudno będzie odpowiedzieć na nowe trendy w tym odmienionym świecie.
O sporych wyzwaniach i zagrożeniach, ale również wyjątkowych szansach, jakie się pojawiły przed wieloma firmami w efekcie pandemii, mówili uczestnicy konferencji „Cyfrowa gospodarka – ewolucja czy rewolucja po Covid-19". Nie mieli wątpliwości, że epidemia spowodowała skokowy wzrost sprzedaży elektronicznych wydań prasy, napędzany przez wzmożone zainteresowanie informacjami podczas kwarantanny. Uzmysłowiła ona wydawcom, jak istotną kwestią jest konieczność przyspieszenia procesu transformacji cyfrowej oferowanych treści.
– W ostatnim...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta