Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Intermarché: sprawdzony biznes pod znanym szyldem

31 lipca 2020 | Ekonomia i rynek
Iwona Pawelczyk, właścicielka supermarketu Intermarché w Zduńskiej Woli, członek zarządu w Dyrekcji Handlowej Intermarché
źródło: materiały prasowe
Iwona Pawelczyk, właścicielka supermarketu Intermarché w Zduńskiej Woli, członek zarządu w Dyrekcji Handlowej Intermarché

Własna firma prowadzona w ramach sprawdzonego modelu i możliwość współdecydowania o strategicznych kwestiach dotyczących całej sieci to podstawowe korzyści z dołączenia do Intermarché, które razem z Bricomarché tworzy największą w Polsce, pod względem obrotów, sieć franczyzową w kategorii supermarketów spożywczych oraz typu „dom i ogród". Materiał powstał we współpracy z Intermarché

 

Biznes w ramach Grupy Muszkieterów z powodzeniem prowadzi prawie 300 niezależnych polskich przedsiębiorców. Zarządzają oni blisko 370 sklepami sieci Intermarché (marka supermarketów spożywczo-przemysłowych) i Bricomarché (sieć supermarketów oferująca produkty do domu i ogrodu), a także prawie 70 przymarketowymi stacjami paliw pod szyldem Intermarché.

– Na polskim rynku Grupa jest obecna od 20 lat. W tym czasie regularnie wypracowywała wzrost...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Wydanie: 11724

Wydanie: 11724

Spis treści

Reklama

...

Biznes

Komunikaty

Nieprzypisane

Zamów abonament