Intermarché: sprawdzony biznes pod znanym szyldem
Własna firma prowadzona w ramach sprawdzonego modelu i możliwość współdecydowania o strategicznych kwestiach dotyczących całej sieci to podstawowe korzyści z dołączenia do Intermarché, które razem z Bricomarché tworzy największą w Polsce, pod względem obrotów, sieć franczyzową w kategorii supermarketów spożywczych oraz typu „dom i ogród". Materiał powstał we współpracy z Intermarché
Biznes w ramach Grupy Muszkieterów z powodzeniem prowadzi prawie 300 niezależnych polskich przedsiębiorców. Zarządzają oni blisko 370 sklepami sieci Intermarché (marka supermarketów spożywczo-przemysłowych) i Bricomarché (sieć supermarketów oferująca produkty do domu i ogrodu), a także prawie 70 przymarketowymi stacjami paliw pod szyldem Intermarché.
– Na polskim rynku Grupa jest obecna od 20 lat. W tym czasie regularnie wypracowywała wzrost...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta