Siła e-commerce i konsument jutra
Doświadczenie Covid-19 przyniosło nowe zachowania, standardy oraz zwyczaje zakupowe. Jak zmieni się handel w Polsce i na świecie? E-commerce i zmiany w zachowaniach konsumentów to ważne tematy XII EKG.
Ekologia, technologia, wygoda, bezpieczeństwo wyznaczają ścieżkę zakupową konsumenta. Customer experience to nowy król handlu. „Bunt konsumencki" – czy zyska na znaczeniu jako realna siła wpływu na korporacje handlowe? Jakie są ścieżki dotarcia, jaką rolę odgrywają idole masowej wyobraźni – celebryci, sportowcy, ekolodzy?
Prognozami na temat przeobrażeń rynku podzielą się z uczestnikami Europejskiego Kongresu Gospodarczego w sesji pt. „Konsument jutra" m.in.: Marcin Giżycki, wiceprezes ING Banku Śląskiego; Anna Grabowska, wiceprezes ds. komercyjnych w Żabka Polska; Natalia Hatalska, założycielka Infuture Institute; Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu Stokrotki; Łukasz Wojciechowski, partner w dziale audytu, lider sektora handlu i produktów konsumenckich w EY; Karolina Zajdel-Pawlak, dyrektor zarządzająca w Nielsenie.