Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W pracy marketera liczy się nie tylko kreatywność

14 grudnia 2020 | Ekonomia i rynek
źródło: Rzeczpospolita

Chociaż kryzys wywołany pandemią mocno ograniczył liczbę ofert pracy dla specjalistów od marketingu, to jednocześnie podwyższył oczekiwania wobec nich. ANITA BŁASZCZAK

 

Pandemia zwiększyła presję na wynik, najlepiej przy mniejszych środkach. To powoduje, że rośnie nacisk na kompetencje analityczne i efektywnościowy marketing, a więc na umiejętność sprzedaży – twierdzi Piotr Golczyk, założyciel firmy MKTout oraz pomysłodawca i organizator badania Marketing Survey 2020.

„Rzeczpospolita" jest patronem medialnym raportu z tego badania, które z różnych perspektyw ocenia stan polskiego marketingu, biorąc też pod uwagę wymagania wobec zajmujących się nim specjalistów i menedżerów. A te nie są wcale łatwe do spełnienia.

Chociaż pracownik marketingu powszechnie jest utożsamiany z kreatywnością, to szefowie firm oczekują, że ta kreatywność przełoży się na konkretne wyniki sprzedaży....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11838

Wydanie: 11838

Spis treści

Komunikaty

Nieprzypisane

Zamów abonament