Firmy ochroniły w pandemii klientów dzięki innowacjom
Wiele przedsiębiorstw z dnia na dzień musiało zamknąć stacjonarne punkty obsługi klientów. Z pomocą przyszły narzędzia internetowe, które często funkcjonowały wcześniej, ale nie na taką skalę.
Sprawdziliśmy, jakie firmy z różnych branż znalazły sposoby i narzędzia, by nadal prowadzić biznes i zadbać o bezpieczeństwo kontaktów ze swoimi klientami. Często były to rozwiązania już wcześniej oferowane przez przedsiębiorstwa, jednak ich popularność gwałtownie wzrosła. Wiele firm wprowadziło do oferty wiele innowacji.
Biznes idzie zgodnie z planem
Pandemia koronawirusa odmieniła sposób komunikowania się przedsiębiorstw z klientami – najczęściej przybrał on formę elektroniczną. Jakie rozwiązania wprowadziły firmy? – Rok 2020 był inny, nietypowy i trudny do porównania z jakimkolwiek okresem w przeszłości – przyznaje Damian Kapitan, prezes Budimex Nieruchomości. Jak dodaje, po pierwsze trzeba było zadbać o bezpieczeństwo pracowników i klientów, a po drugie skupić się na kwestiach organizacyjnych. – Wprowadziliśmy szereg udogodnień dla klientów. Można wybrać mieszkanie praktycznie bez wychodzenia z domu (zapewniamy wideorozmowy, czaty, spacery wirtualne, podpisywanie zdalne umów rezerwacyjnych itp.). Dodatkowo, zarówno my, jak i generalni wykonawcy zrobiliśmy wszystko, aby dotrzymać założonych terminów. Pandemia nie wpłynęła na terminy oddawania przez nas mieszkań – podkreśla Kapitan. Jak twierdzi, jest pewny, że plany dotyczące wyników finansowych i poziomu przedsprzedaży mieszkań w 2020 r.,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta