Polisę wybieramy z doradcą. Pandemia tego nie zmieniła
Wirus przyspieszył jednak procesy technologiczne idące w kierunku pewnej automatyzacji sprzedaży – mówi Roger Hodgkiss, prezes Generali Polska.
Pandemia sporo namieszała w każdym biznesie, także tym ubezpieczeniowym. Bez wątpienia modyfikacji uległ model dystrybucji, zarządzanie szkodami czy underwriting. Ale jak to wygląda od strony nie biznesu, a klienta. Czy znacząco zmieniły się zachowania konsumenckie?
Oczywiście, klienci przerzucili się mocno na kanał direct i to spowodowało znaczący wzrost bezpośredniej sprzedaży polis. Baza wyjściowa była stosunkowo niska, ale i tak widać bardzo wyraźny trend w tym zakresie. Agenci ubezpieczeniowi szybko zareagowali na pandemię i zaczęli stosować nowe narzędzia pozwalające zdalnie świadczyć usługi klientom, czy to online, czy telefonicznie. To, co także zauważyliśmy, to fakt, że klienci chętniej i częściej przedłużają już posiadane...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta