Od czarnej serii do jazzu
Płyty | Narodowy Instytut Fryderyka Chopina stał się cenioną marką na europejskim rynku fonograficznym również dzięki nagraniom festiwalowych koncertów.
Początek działalności płytowej instytutu dał pomysł prezentowania utworów Chopina granych na historycznych instrumentach. Udało się pozyskać znakomitych wykonawców, a swoistą ozdobą liczącej już kilkadziesiąt pozycji tej czarnej serii (od koloru okładek albumów) stał się wydany niedawno 14-płytowy box z utworami solowymi i z orkiestrą w interpretacji Tatiany Shebanovej.
Rosyjska pianistka i laureatka Konkursu Chopinowskiego w 1980 r., dla której Polska stała się drugą ojczyzną, dokonywała nagrań przez ponad trzy lata. Wybrała fortepian Erarda z 1849 r., towarzyszyła jej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta