TVN chce zyskać młodzież
Niemal całkowita wyłączność na transmisje Pucharu Świata w skokach narciarskich to dla TVN szansa, a dla TVP – strata.
W sobotę Grupa Discovery zaczęła pokazywać skoki nie tylko – jak dotychczas – w Eurosporcie, lecz także w TVN. Tak ma być do 2026 r. W TVP, która przez ostatnie lata korzystała z sublicencji, kibice zobaczą tylko konkursy w Wiśle i Zakopanem.
To dla publicznego nadawcy strata wizerunkowa i finansowa, chociaż ta ostatnia nie jest tak istotna, jak mogłoby się zdawać. Według szacunków rynkowych uzyskanych przez „Rz" w ostatnim sezonie (od października do marca) TVP dzięki skokom mogła zyskać 25 mln zł (15 mln z reklam, 10 mln zł ze sponsoringu).
W poprzednich latach,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta