Klucz do sukcesu hoteli Leonardo to lokalizacja i indywidualna oferta
Jedną z wizytówek grupy jest NYX Hotel Warsaw na 331 pokoi, otwarty w marcu 2021 r. Jego położenie gwarantuje gościom dostęp do największych rozrywkowych i kulturalnych atrakcji stolicy. Materiał powstał we współpracy z Leonardo hotels Central Europe
Grupa Leonardo Hotels Central Europe przez ostatnie 15 lat wypracowała sobie silną pozycję w europejskim hotelarstwie. I planuje ją nadal poszerzać. Do 2024 r. baza noclegowa sieci wzrośnie do prawie 15 tys. pokoi, 400 sal konferencyjnych i około 34 tys. mkw. powierzchni w 37 lokalizacjach w Niemczech, Włoszech, Polsce, Austrii, Szwajcarii, Hiszpanii, Czechach i na Węgrzech.
Grupa proponuje wybór między czterema markami, spełniającymi indywidualne wymagania i pomagającymi w osiągnięciu różnych celów podróży. To Leonardo, Leonardo Royal, Leonardo Boutique oraz NYX Hotels. Co je łączy?
Styl życia
i miejska tkanka
Grupa stawia na bliski dostęp do środków transportu publicznego, lotnisk, targów, zabytków, kultury i zapewnia wygodę robienia zakupów w najbliższej okolicy. Ważnym elementem wyróżniającym hotele Leonardo jest także przyjazne sąsiedztwo z dzielnicami miast, w których działają, i indywidualny styl, dostosowany do danego regionu. To duża wartość zarówno dla gości, jak i mieszkańców. Sieć hoteli ma obecnie osiem nowych projektów i 1800 pokoi w realizacji, co stanowi 10-procentowy wzrost potencjału w ciągu roku. Firma stawia na odpowiednie dobieranie lokalizacji i wzmocnienie strategii rozwijania wielu marek. Najlepiej świadczy o tym choćby mapa...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta