Rosną społeczne oczekiwania wobec top menedżerów
Ponad ośmiu na dziesięciu badanych na świecie uważa, że prezesi firm powinni być widoczni w debacie publicznej, zwłaszcza w kwestiach dotyczących rynku pracy.
Miejsca pracy i gospodarka oraz rozwój technologii i automatyzacja – to tematy, w których opinia publiczna na świecie oczekuje nie tylko zaangażowania biznesu, ale też osobistego zaangażowania szefów firm. Tak wynika z tegorocznego raportu Edelman Trust Barometer, w którym Edelman (globalna agencja specjalizująca się w komunikacji marketingowej i PR) od 22 lat podsumowuje wyniki swych badań zaufania do głównych instytucji publicznych: rządu, biznesu, organizacji pozarządowych i mediów.
Najnowsze badanie, które objęło 36 tysięcy osób z 28 krajów (niestety, bez Polski) kolejny rok z rzędu pokazało, że największym zaufaniem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta