Tysiąc polskich sklepów sprzedaje online poprzez serwis Zalando
Polska jest jednym z rynków, gdzie nasz program zachęcania sklepów stacjonarnych do rozpoczęcia sprzedaży online za naszym pośrednictwem przyjął się najlepiej – mówi Carsten Keller, wiceprezes działu Direct-to-Consumer w Zalando.
Zalando uruchomiło w Polsce program Connected Retail, w ramach którego stacjonarne sklepy mogą sprzedawać na platformie online. Ilu sprzedawców się dotąd do niego zdążyło przyłączyć?
Polska posiada ogromny potencjał pod tym względem, ma gęstą sieć stacjonarnych sklepów z modą oraz asortymentem lifestyle'owym. Właściciele sklepów w Polsce są przedsiębiorczy, świadomi szans, jakie daje działalność w internecie, a także szukają możliwości kontaktu z klientami online.
Connected Retail został wprowadzony do Polski w lipcu 2021 roku i od tego momentu rozwija się sieć powiązanych z nami sklepów w kraju. Obecnie to właśnie Polska jest dla tego rozwiązania jednym z największych międzynarodowych rynków – już ponad 1000 sklepów sprzedaje poprzez naszą platformę swój asortyment polskim klientom. Dzięki tym partnerstwom jesteśmy w stanie lepiej obsługiwać polskich klientów, dostarczając im szybko i wygodnie asortyment odpowiadający na ich lokalne potrzeby.
Czy to tylko sprzedawcy odzieży, czy może także inne grupy pojawiają się w ofercie?
Do naszego programu może dołączyć prawie każdy sprzedawca. Do współpracy zapraszamy sklepy, których oferta pokrywa się z jedną z kategorii dostępnych na Zalando. Obecnie to odzież – damska, męska i dziecięca, obuwie, akcesoria, sport. Poprzez Connected...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta