Królowa walczy o koronę
50 przebojów Madonny w klubowych remiksach to zapowiedź jej autobiograficznego filmu, który sama reżyseruje.
Choć sprzedała 350 mln albumów, a tylko w pierwszej dekadzie działalności wygenerowała w światowym show-biznesie 1,2 mld dolarów – czas również dla królowej pop jest nieubłagany. Jej ostatnie płyty i tournée nie odnosiły tak spektakularnych sukcesów, jakby chciała. W związku z premierą ostatniej studyjnej płyty „Madame X” zrezygnowała z występów na stadionach. Śpiewała też w teatrach na dwa–trzy tysiące widzów, decydując się na kilkunastodniowe rezydencje w londyńskim Palladium czy w paryskim Le Rex Grand.
Siła młodości
Dziś można powiedzieć, że pierwszą zadyszkę złapała, gdy jej własna firma Maverick, w którą Warner Bros wyłożył 60 mln dol., postanowiła promować płytę „Erotica”, książką „Sex” i thrillerem „Body Of Evidence”, co spotkało się z totalną krytyką. Jako partnerka malarza Jeana Michela-Basquiata, Prince'a, Seana Penna, Johna F. Kennedy'ego juniora, Warrena Beatty'ego, Tupaca, Dennisa Rodmana i tak była przecież symbolem seksu.
Z kolei serią płyt „Ray Of Light”, „Music” i „American Life” z lat 1998–2003 udowodniła, że potrafi być patronką nowych brzmień muzyki klubowej. Na „Confessions On A Dance Floor” (2005) złożyła hołd disco i swojej młodości. Jej zmierzchu nie powstrzymał po rozwodzie z reżyserem Guyem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta