Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Hamowanie nie powinno mocno zaszkodzić grom

22 sierpnia 2022 | Ekonomia i rynek | Katarzyna Kucharczyk
źródło: Rzeczpospolita

Popyt na cyfrową rozrywkę w wyniku spowolnienia gospodarczego znacząco nie spadnie, ale gracze będą jeszcze bardziej wybredni.

Przez najbliższe cztery lata rynek gier będzie rósł, a motorem wzrostu będą produkcje mobilne – wynika z danych Newzoo. Na koniec 2022 r. w sumie w gry będzie grało prawie 3,2 mld ludzi, wydając w tym roku na ten cel 196,8 mld dolarów. To o 2,1 proc. więcej niż rok temu. Wcześniejsze prognozy zakładały mocniejszy wzrost, do ponad 200 mld dolarów już w tym roku.

W Polsce działa ponad czterysta podmiotów zajmujących się grami....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12349

Wydanie: 12349

Spis treści

Opinie

Zamów abonament