Grupa EIP nie rozwinęłaby się bez wartości
Paweł Prasuła, założyciel EIP Group, mówi o filarach grupy; najważniejszych jej markach; pierwszym, założonym start-upie Timoni; kluczowej roli kultury organizacyjnej; wadze przykładanej do rozwoju w oparciu o ściśle określone wartości – kodeksie etyki, dążeniu do bycia Bionic Company, sukcesji, a także pozyskiwaniu talentów i zaoferowaniu im oraz klientom – skutecznej propozycji wartości.
Jak dziś prezentuje się EIP Group? Ile działa w niej spółek i pod jakimi markami?
EIP Group to obecnie trzy główne marki – EIP, MAIN i Omecon. W ich ramach działają spółki: EIP Dynamics, EIP Softart, MAIN Data Center, MAIN Interconnection, Timoni, Medsar i Omecon. Przez ostatnie 20 lat wypracowaliśmy kilka specjalizacji. EIP Dynamics koncentruje się obecnie na konsolidacji rynku partnerów Microsoft Dynamics i silniejszym zaistnieniu na rynkach zagranicznych. Konsekwentnie realizujemy strategię zostania partnerem numer jeden w Europie w zakresie Microsoft Dynamics 365 Business Central i aplikacji towarzyszących. W 2020 roku dokonaliśmy akwizycji spółki Dynamics Development Center. Co ważne, po zakończeniu procesu integracji nie straciliśmy praktycznie żadnego pracownika. Wszyscy pracują w połączonych zespołach. W tym roku do EIP Group dołączył kolejny partner Microsoft Dynamics – RedTulip Software – i na pewno na tym nie poprzestaniemy.
EIP Dynamics będzie zatrudniało w tym roku ponad 100 osób. Rozmawiamy też z inwestorem zewnętrznym, który mógłby do nas dołączyć. Przyspieszyłoby to realizację planów konsolidacji rynków i ekspansji międzynarodowej.
Kolejna marka to MAIN i dwie spółki MAIN Data Center oraz MAIN Interconnection. Chcemy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta