Pozytywne doświadczenia klienta zależą od pracownika. EX i CX idą w parze
Firmy patrzące w przyszłość wzmacniają pracowników, zapewniając im rozwiązania techniczne, które są płynne, proste i szybkie w użyciu. Czeka nas przyszłość, w której CX i EX będą szły w parze – mówi Maciej Ostrowski, dyrektor ds. sprzedaży, odpowiedzialny za rozwój firmy ServiceNow w Polsce.
W wielu przedsiębiorstwach i branżach to właśnie pracownicy tworzą najbardziej wartościowy interfejs z klientem, decydując przy tym, ile czasu, uwagi i zaangażowania poświęcą indywidualnym sprawom odbiorców marki. W ten sposób Employee Experience (EX) powoli staje się elementem strategii i działań firm, który ściśle musi współpracować z Customer Experience (CE). Dla przedsiębiorstw oznacza to konieczność jednoczesnej koncentracji na klientach i pracownikach – bo utrzymanie jednych leży w rękach drugich.
Organizacje, które dziś odnoszą sukces, zapewniają dobre doświadczenia wszystkim swoim interesariuszom. Aby zidentyfikować najlepsze praktyki...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta