nazwa.pl – sukces w amerykańskim stylu
Spodziewamy się, że w perspektywie najbliższych trzech lat EBITDA nazwa.pl przekroczy 200 mln zł, a jej wycena osiągnie magiczną granicę 1 mld dol. – mówi Krzysztof Cebrat, prezes spółki nazwa.pl.
Dlaczego spółka nazwa.pl zdecydowała o ekspansji zagranicznej?
Decyzja o ekspansji zagranicznej to naturalny krok w strategii firmy będącej liderem rynku, na którym działa. Już pięć lat temu przestaliśmy mieć w Polsce realną konkurencję i bardziej adekwatne stało się porównywanie nazwa.pl z amerykańskimi dostawcami usług IT. Nasza oferta zarówno pod względem zaawansowania technologicznego, udoskonalenia produktu, jak i zachwalanej przez ekspertów jakości osiągnęła najwyższy światowy poziom. Usługi premium świadczone przez nazwa.pl już wkrótce dostępne będą w 160 krajach całego świata.
Jakie usługi będziecie oferować za granicą?
Zaoferujemy całą gamę usług, których kompleksowość i innowacyjność spełni oczekiwania najbardziej wymagających klientów. Użytkownicy operujący głównie na rynkach Europy Zachodniej i USA chętnie sięgają po najbardziej zaawansowane technologie, wiedząc, że dają one przewagę nad ich konkurentami. Już wkrótce będą mogli zamówić u nas unikatowe rozwiązania, wśród których wyróżnić można CloudHosting...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta