Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Digitalizacja to odpowiedź na potrzeby klientów

13 grudnia 2022 | Rzeczpospolita Cyfrowa
Narzędzia cyfrowe pomagają spełniać oczekiwania klientów.
autor zdjęcia: PopTika / shutterstock
źródło: Rzeczpospolita
Narzędzia cyfrowe pomagają spełniać oczekiwania klientów.

Tegoroczny raport PZU SA „Customer Experience – z klientem na dobre i złe” wskazuje na konieczność wykorzystywania przez firmy wielu kanałów komunikacji z klientami, by podnieść ich poziom zadowolenia z usług. Digitalizacja wciąż jest szansą na jakościowy skok w tej dziedzinie.

Doświadczenia pandemii, kiedy tradycyjne formy kontaktu zostały mocno ograniczone oraz dynamiczny rozwój usług cyfrowych sprawiły, że kanały online są niezbędne na każdym etapie ścieżki klienta. Dlatego firmy inwestują w zdalne formy kontaktu i narzędzia do zbierania informacji o klientach. Z Raportu PZU analizującego osiem branż dowiadujemy się, jak sprostać wyzwaniom związanym z digitalizacją i wykorzystać tę szansę. – Jesteśmy liderem na polskim rynku ubezpieczeń, ale chcemy być nim także w zakresie Customer Experience. Wierzymy, że wnioski z raportu pozwolą rozwijać się nie tylko nam, ale wszystkim innym firmom i budować standardy CX w Polsce – podkreśliła Aleksandra Agatowska, prezes zarządu PZU Życie SA.

Dostępność i dyspozycyjność

Według danych zawartych w przytaczanej analizie 76 proc. klientów jest zadowolonych z obsługi, co oznacza, że 1 na 4 klientów ma negatywne doświadczenia. Jednocześnie aż 88 proc. spośród niezadowolonych klientów deklaruje, że w takiej sytuacji jest skłonnych zrezygnować z usług firmy. Jak sprawić, by ta jedna czwarta badanych nabyła pozytywnych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12444

Wydanie: 12444

Spis treści

Reklama

Zamów abonament