Ambicje zamiast kompleksów
Polski rynek robi się coraz bardziej ciasny. Trzeba iść śladem firm z rynków jeszcze ciaśniejszych, jak Estonia, Łotwa, i już na etapie planowania biznesu myśleć o ekspansji.
Pamiętam, jak wiele lat temu mój kolega z pracy po powrocie z wakacji radośnie przeżywał spotkanie z polskim produktem na zagranicznym rynku. Nie jestem już pewien, o co wtedy chodziło, ale chyba o popularny soczek dla dzieci. „Poczułem dumę, że polska firma poradziła sobie za granicą” – mówił autentycznie przejęty i niemal ze łzami w oczach.
Faktycznie, kiedyś, świeżo po bankructwie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta