Kosztowna promocja armii
W poprzednim roku resort obrony narodowej wydał na materiały promocyjne ponad 400 tys. złotych. Zdaniem MON gadżety mają popularyzować służbę wojskową.
Z rejestru umów podpisanych w poprzednim roku przez MON wynika, że na zakup materiałów promocyjnych (bo tak są określane różne gadżety) zostało wydanych ponad 404 tys. złotych. Dodatkowo MON przeznaczył ponad 99 tys. złotych na zakup bukietów „na patriotyczne uroczystości państwowe i wojskowe”. Dostarczyła je kwiaciarnia z warszawskiego Powiśla.
Wśród materiałów promocyjnych dominowały kalendarze z logo MON, ale też naniesionym oznaczeniem 160. rocznicy wybuchu powstania styczniowego, medale pamiątkowe, plakietki z logo resortu.
Z niepełnej dokumentacji z postępowań, w których byli wyłaniani dostawcy, które zostały opublikowane na stronie internetowej MON, wynika, że resort był...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta