W skali Europy polski rynek jest dojrzały
Liczne przekonania klientów w kontekście elektromobilności to dla nas temat do ciągłej pracy – mówi Paweł Szuflak, dyrektor marki Volkswagen w Polsce.
Jak minęło pierwsze sto dni na fotelu dyrektora marki w Volkswagen Polska?
Prowadzenie marki Volkswagen w Polsce to olbrzymie wyzwanie i zaszczyt. Jesteśmy w trakcie największej transformacji technologicznej w historii całej branży moto. Niezwykle istotne jest znalezienie równowagi pomiędzy możliwościami polskiego rynku i naszą ofertą, która jest coraz mocniej nastawiona na przyszłość – stojącą pod znakiem elektromobilności. Jestem zachwycony poziomem merytorycznym zespołu, który miałem okazję przejąć od moich poprzedników. Również sieć dilerska dokonała olbrzymiego skoku jakościowego w porównaniu z latami, w których po raz ostatni pracowałem w Polsce. Pozwolę sobie dodać komentarz, że polska myśl organizacji sprzedaży należy do pozytywnie wyróżniających się na tle innych rynków, nie tylko europejskich.
Co było...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta