Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rok zmian, nowości i zrównoważonego rozwoju

12 stycznia 2024 | Ekonomia i rynek | rp.pl
Ruža Tomić Fontana, dyrektorka generalna Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie
autor zdjęcia: mat. pras.
źródło: Rzeczpospolita
Ruža Tomić Fontana, dyrektorka generalna Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie
Michał Proszewski, dyrektor kategorii kaw w Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie
autor zdjęcia: mat. pras.
źródło: Rzeczpospolita
Michał Proszewski, dyrektor kategorii kaw w Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie
Katarzyna Borucka, dyrektorka ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju w Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie
autor zdjęcia: mat. pras.
źródło: Rzeczpospolita
Katarzyna Borucka, dyrektorka ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju w Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie
Kamil Pieniak, dyrektor kategorii alkoholi premium i piwa w Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie
autor zdjęcia: mat. pras.
źródło: Rzeczpospolita
Kamil Pieniak, dyrektor kategorii alkoholi premium i piwa w Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie

2023 rok to dla systemu Coca-Cola w Polsce czas intensywnego poszerzania portfolio, inwestycji w pracowników, nowe kategorie produktowe, środowisko i programy społeczne.

Podsumowując ten czas, nie sposób pominąć kluczowej zmiany personalnej – 1 lutego na czele Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie stanęła Ruža Tomić Fontana, która wcześniej pełniła analogiczną funkcję w regionie krajów adriatyckich (Chorwacja, Słowenia, Bośnia i Hercegowina). Pod kierownictwem nowej dyrektorki generalnej firma kontynuowała swój rozwój biznesowy oraz działania w ramach strategii zrównoważonego rozwoju.

– Szybko przekonałam się, że Polska i kraje bałtyckie to region o ogromnym potencjale, zarówno jeśli chodzi o lokalny rynek FMCG, jak i rozwój samej firmy. Jestem niezwykle dumna z całego zespołu Coca-Cola HBC w regionie, który z wielkim zaangażowaniem, stawiając naszych klientów w centrum wszystkiego, co robimy, realizował nasze cele, poszerzając portfolio zgodnie ze strategią 24/7, dbając o to, by nasze produkty zawsze były w zasięgu ręki konsumentów, a wszystko to robili z myślą o kreowaniu pozytywnej zmiany również w obszarze środowiskowym i społecznym – skomentowała Ruža Tomić Fontana.

Rok 2023 pod znakiem nowości

Minione 12 miesięcy to dla Coca-Cola dynamiczny rozwój portfolio w duchu strategii 24/7, czyli oferowania produktów na każdą porę dnia i okazję. W 2023 roku system stawiał na odświeżenie swoich kultowych produktów, wprowadzanie zaskakujących wariantów smakowych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12770

Wydanie: 12770

Spis treści
Zamów abonament