To najbardziej brutalna kampania
Mamy spójny program dla miasta – mówi Piotr Jakubowski, burmistrz Mikołajek ubiegający się o reelekcję.
Jaka była z pana perspektywy kampania samorządowa? Czym różni się od tej z 2018 roku?
Różni się znacząco od tej sprzed lat. Z mojej perspektywy to najbardziej brutalna kampania jaką przeżywam. Jestem burmistrzem już szóstą kadencję i wiele wyborczych starć już przeszedłem. Ale mam poczucie, że w tym roku, w kampanię samorządową włączyły się osoby, które niekoniecznie u nas mieszkają, nie pochodzą z Mikołajek ani z gminy Mikołajki, natomiast mają różnego rodzaju interesy, które chcą bez względu na wszystko realizować. Dlatego ta kampania jest tak brutalna i brudna. Osoby te wyłożyły duże pieniądze, śmiem też twierdzić, że opłacani są też dziennikarze, by różne nieprawdziwe i fałszywe informacje na mój temat, na temat gminy i miasta były przekazywane społeczności Mikołajek.
Może pan podać konkretne przykłady, jeśli chodzi o tę brutalną kampanię?
Wydawanie anonimowej gazetki mającej na celu szkalowanie mojej osoby, bez stopki redakcyjnej i roznoszenie jej w nocy po terenie gminy. Rozwieszanie przez zamaskowane osoby, także w nocy, banerów z treściami mającymi na celu wprowadzenie w błąd mieszkańców. Preparowanie i przekazywanie w mediach społecznościowych, a także w niektórych portalach,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta