Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pierwsze firmy uciekają od AI

04 lipca 2024 | Pierwsza strona | rp.pl
źródło: Rzeczpospolita

Coraz częściej mówi się o zjawisku „only human”, które ma być w kontrze do obecnego boomu na sztuczną inteligencję. Niektóre firmy wcale nie chcą się nią chwalić i epatować. Dlaczego? Bo klienci często mają już dość jej wytworów.

Na przykład należąca do Unilevera marka Dove zrezygnowała w reklamach i materiałach promocyjnych z wykreowanych przez tę technologię wyidealizowanych modelek. Zakazy wykorzystania AI w reklamie wdrożyły też m.in. L’Oréal, H&M czy Lego. —dus

Wydanie: 12915

Wydanie: 12915

Spis treści
Zamów abonament