Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pracownik w centrum uwagi organizacji

28 lutego 2025 | Ekonomia i rynek
Uczestnicy debaty rozmawiali o konsekwencjach obecnej sytuacji na rynku pracy dla biznesu i sposobach, jak firmy mogą odpowiedzieć na nowe wyzwania
autor zdjęcia: Materiały prasowe (5)
źródło: Rzeczpospolita
Uczestnicy debaty rozmawiali o konsekwencjach obecnej sytuacji na rynku pracy dla biznesu i sposobach, jak firmy mogą odpowiedzieć na nowe wyzwania

Sytuacja na rynku pracy sprawia, że organizacje już nie tylko działają na rzecz przyciągnięcia nowych talentów, ale też ukierunkowują swoje działania na rozwój obecnych pracowników.

Employer branding jest ważny nie tylko przy rekrutacji. Dla firm jest to także znaczące narzędzie budowania kultury organizacyjnej i wizerunku. Jak być dziś pożądanym pracodawcą? Jak zmieniają się oczekiwania kandydatów i pracowników? Co buduje dobry wizerunek pracodawcy i jakie znaczenie mają tu inwestycje w technologie, w tym w AI, a także w upskilling i reskilling pracowników? M.in. o tym rozmawiali uczestnicy debaty „Employer branding 2025: jak budować i utrzymać markę pracodawcy oraz przyciągać talenty?”, która odbyła się w redakcji „Rzeczpospolitej”.

Zmiana oczekiwań pracowników

Dr hab. Halina Brdulak, profesor nadzwyczajny SGH, stwierdziła, że w ostatnich latach widoczna jest zmiana w oczekiwaniach pracowników dotyczących pracodawców. Szczególnie młode i średnie pokolenia oczekują od nich spójności i autentyczności przekazu zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz. Często, jak mówiła ekspertka, kandydaci rezygnują nawet z aplikowania, jeśli na rozmowie kwalifikacyjnej okaże się, że nie ma spójności np. z wartościami deklarowanymi na stronie internetowej firmy. Młode pokolenie ceni także takie wartości, jak różnorodność i równość. Dodatkowo osoby rozpoczynające studia oczekują braku hierarchii...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 13113

Wydanie: 13113

«
  • luty
  • 2025
»
PnWtŚrCzPtSbNd
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  
Spis treści

Reklama

Komunikaty

Nieruchomości

Zamów abonament