Polscy szefowie dopiero uczą się budować osobistą markę
Chociaż prawie ośmiu na dziesięciu właścicieli i top menedżerów polskich firm prowadzi działania w obszarze personal brandingu, czyli budowania osobistej marki, to większość z nich robi to doraźnie lub tylko z częściowym planem.
Coraz trudniej jest dziś wskazać szefa globalnej firmy czy znanego polityka, który stroniłby od mediów społecznościowych. Szybko natomiast przybywa tych, którzy z platformy X czy LinkedIn uczynili główny kanał swojej komunikacji z rynkiem i podstawowe narzędzie personal brandingu.
Według analizy H/Advisors Abernathy, amerykańskiej firmy doradztwa komunikacyjnego, w ubiegłym roku 70 proc. szefów największych spółek z listy Fortune 100 miało co najmniej jedno konto w social mediach. Niemal połowa z nich co najmniej raz w miesiącu publikowała tam jakieś treści.
Nowe badanie polskiej firmy doradczej Impact Relations, które objęło 505 przedstawicieli najwyższej kadry...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
