Szarych komórek podróże w czasie
„Anachrony” zapewni mnóstwo frajdy doświadczonym miłośnikom gier euro, czyli tych, w których bardziej od klimatu liczy się mechanika, strategia i gromadzenie punktów.
Historia jest dość klasyczna. Świat upadł dawno temu, ale w XXVI wieku Ziemia powoli podnosi się po Dniu Oczyszczenia, w którym eksplozja o katastrofalnym zasięgu wstrząsnęła całą planetą. Ocaleni z apokalipsy poszukali schronienia, a następnie stopniowo stworzyli zupełnie nowy geopolityczny krajobraz. Cztery ideologie, zwane Ścieżkami Harmonii, Dominacji, Postępu i Zbawienia, zawładnęły nową rzeczywistością. Każda z nich miała inny pomysł na poradzenie sobie z kryzysem, a także na to, jak powinien wyglądać odtąd świat.
Na szczęście po pewnym czasie odkryto niezwykle wytrzymałą i lekką substancję – Neutronium, niezastąpione jako materiał budowlany, co znacznie ułatwiło odbudowę Ziemi. Jednak jego prawdziwa moc ujawniła się w czymś innym – okazało się, że dzięki dopływowi energii Neutronium jest w stanie otwierać tunele czasoprzestrzenne. Można więc pozyskać zasoby z przeszłości, co w znacznym stopniu ułatwia teraźniejsze trwanie, ale też niepokojącą wiedzę o tym, że dawna katastrofa ludzkości była efektem pierwszej Strzeliny Czasowej. A teraz niszczycielska energia uderzenia asteroidy została przesłana w czasie przez znajdujące się w niej Neutronium. Uderzenie nieubłaganie się zbliża i zagraża nie tylko przeszłości, ale i przyszłości.
Każda ze Ścieżek przygotowuje się na kolejną apokalipsę oraz stara się przy okazji...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
