Dwa razy Skoda Elroq. Która wersja SUV-a ma więcej sensu?
W fabryce w Mladá Boleslav tempo produkcji tego modelu zwiększono do 600 aut dziennie, bo popyt w całej Europie rośnie szybciej, niż zakładano. Ale jeśli ktoś rozważa zakup, pojawia się kluczowe pytanie: czy lepiej wybrać tańszą wersję Elroq 50, czy dopłacić do mocniejszej 85?
Z zewnątrz różnic między obiema odmianami nie ma. To bardzo udany projekt, miły dla oka, elegancki, trochę zadziorny, z ciekawymi detalami. Karoseria ma 4,88 m długości i 1,88 m szerokości, co daje proporcje średniej klasy SUV-a. Z przodu uwagę przyciąga nowy „Tech-Deck Face” – szeroka struktura zastępująca tradycyjny grill. Zamiast logotypu subtelny napis „Skoda”, do tego smukłe reflektory LED‐Matrix. Linia boczna jest stosunkowo czysta – krótkie zwisy nadwozia i proporcje wyraźnie podkreślone przez osadzenie nadwozia na dużym rozstawie osi (2765 mm), do tego znakomicie prezentują się duże koła (max 21 cali). Podsumowując, to bardzo ładna Skoda – nie ma w sobie nic...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
